Kremlin-Backed TV To Remove U.S. Ads Making Light Of Election Meddling

    RT, the Kremlin-backed global TV network, will remove a series of provocative street ads appearing in Washington and New York, that appear to poke fun at Russian meddling in the 2016 U.S. presidential election. The advertisements began appearing on bus shelters, cars and in subway stations recently. One read: "Stuck in traffic? Lost an election? Blame us!" Another teased: "Find out who we are planning to hack next." But according to The Washington Post , the signs are coming down after the Department of Justice asked that the network, formerly known as Russia Today, register as a foreign agent under the Foreign Agents Registration Act , or FARA. The Post quotes from an email from RT spokeswoman Anna Belkina, who says the ads were intended to run for a month but were being taken down on advice from the network's legal team. She also denied that the ads had anything to with Clinton's election loss, the newspaper said. "'The campaign was developed and platforms secured prior to theOriginal Article